maanantai 3. toukokuuta 2010

Huvimaja



Vanhan Vesilaitoksen remontti on tullut vaiheeseen, missä Ilmari ja Liisa ovat päättäneet antaa remontin tekemisen "ammattilaisten" käsiin. Taloon on jo tullut sähkömies, putkimiestä odotellaan ja ulkovuorauksen kunnostajakin on luvannut saapua.... Talon asukkaat lähtevät lomalle peräti kuukaudeksi huvimajailemaan. Kahvikupponen maistuu aina ulkoilun lomassa, kasvimaan parissa tulee lämmin ja jano.



Joku on leiponut kääretorttuakin päiväkahville.
Ja mitä kummaa; Keltaisessa ämpärissä on kaksi sammakkoa!

3 kommenttia:

  1. Onnittelut,blokisivut valmistuvat Sinulla tänne toinen toisensa jälkeen.Olen vähän kade,että minulla ei ole omaa blokia VIELÄ.Erityisesti olen harmitellut sitä tänäkeväänä,kun olen mielestäni saanut aikaan ministelyjä,joista olen onnellinen(esim mosaiikkitakka,korihuonekalut,Suomi-kynttilät,liikennematto,nukenvaunut paperinarusta=rottinki)No,onhan se edistymistä tämäkin:viime vuonna luin toisten sivuja,enkä osannut edes kommentoida.

    VastaaPoista
  2. Hmm... No nyt huomaan, että tuon kommenttisi jälkeen tilanne on muuttunut Leena. Sinulla on oma Blogi. Onneksi olkoon!

    VastaaPoista